For Nuffnang

Monday, October 24, 2011

Finish LAW~!!!

Finally, finish law test... This two weeks are really stressed out... While in stress, I always feel that there is someone there to back me up...
Thank you, dear friend. Thank you, mommy...
I missed him these two weeks... The feeling is growing more and more each day... I don't know am I right to have that feeling.... I don't know if I'm allowed to have the feelings... But I really misses him... Really do...


I know he doesn't know chinese... But if he understand, this is my message to him... 够爱。

#我穿梭金星木星水星火星土星追寻
追寻你时间滴滴答滴答答滴声音
我穿梭金星木星水星火星土星追寻
追寻你时间滴滴答滴答答滴声音
*指头还残留 你为我擦的指甲油
没想走你好像说过 你和我会不会有以后
¥时间一直一直变 地球不停的转动 在你的时空
我从没退缩懦弱
当我靠在你耳朵 只想轻轻对你说 
我的温柔 只想让你都拥有
@我的爱只能够 让你一个人独自拥有
我得灵和魂魄 不停守候 在你心门口
我得上和眼泪化为乌有 为你而流
藏在无边无际小小宇宙 爱你的我
&你听见了吗?我为你唱的这首歌
是为了要证明 我为了你 存在的意义
Repeat ¥@
爱你的我 不能停止脉搏 为了爱你奋斗 就请你让我说出口
爱只能够让你一个人独自拥有
我得灵和魂魄不停守候 在你心门口
我得上和眼泪化为乌有 为你而流
藏在无边无际小小宇宙 爱你的我 哦 爱你的我
Repeat#

No comments: